Friday, May 7, 2010

Ühtse Eesti Suurkogu

Juba mõnda aega on mul päris kahju olnud, et piletite müüki tulemise aegu olid mul juhtmed kusagil looklemas või pea liiva all vms, aga igatahes kuni mina taipasi, millega tegu, oli kaks päeva möödunud ning kõik piletid otsas. Täna hommikul tahtsin panna Facebooki hüüde üles, et ehk kellelgi pilet üle.. Niipea, kui sotsiaalmeediasse sukeldusin, nägin Margo teadet, et tal 2 piletit üle. Mihkel Raud olevat küll hiljuti oma Facebooki konto kustutanud, kuid minu meelest on tegu veel igati töötava ja tõhusa vidinaga:)
Ühtse Eesti Suurkogu, milline ta siis on? Pisarateni naerma ajav. Geniaalselt publikuga manipuleeriv. Mind tõmmati ikka mitu korda haneks.. Jah, uskusin esimese hooga, et Suurhalli ees intervjureeritakse tõesti suvalisi inimesi. Jah, otsisin küll oma pileti kotist välja, kui kuulutati, et partei juhatus valitakse loteriiga publiku hulgast.. Väga kahju oleks olnud täna siin mitte olla.

PS, Sellest nädalast pärineb ka teine üle lati teatrielamus - kolmapäevane Linnateatri "Kes kardab Wirginia Woolfi". Olen üsna kindel, et 2010. a kaks suurimat teatrielamust käes.

No comments: