Wednesday, October 5, 2011

Niitsokid ja riidest ninarätid

Heh, kellel on nõukaaegseid tutikaid esimese sordi sokke!? Mul on neid kohe mittu paari: numbrid 25 ja 27. Hind rubla ja 60 kopikat. Valmistatud "Punases koidus".























Lisaks on ka mitu pakki eriti defitsiitseid kangast meeste taskurätikuid. Loomulikult tutikaid. Ja taas esimese sordi kaup! Kaks tükki vaid 80 kopikat!

Kes trumpab üle?
**


See ei olnudki nii ammu, kui kangast ninarätte veel kasutati ning otseloomulikult ei pestud neid pesumasinas, vaid keedeti pliidil vanas kausis..



Last, but not least.. Tegu on eriti väärtusliku kraamiga: 5 rubla! :)

2 comments:

enks said...

issand kuidas sa oled neid veel suutnud säiltada :D Ma mäletan et kui koolis käisime siis pidi igal lapsel olema kaasas taskurätik rinnataskus ja et tema laps ikka uhkem välja näeks siis minu ema tekitas veel ühte tippu enam vähem ühte värvi taskurätikuga pitsi ja kolmnurgana välja paistma...valveõpetajale see ei meeldinud nii et ta võttis käärid ja lõikas selle emme tekitatud ilusa pitskolmnurga taskuga ühetasa...kusjuures ema ei jätnud jonni..nii ma käisin pool aastat koolis et läksin terve taskurätiga ja tulin katkisega kuni lõpuks ema ja õpetaja kohvile läksid ning selle tulemusena siis käisin ma koolis küll kolmnurk pitstaskurätiga...kuid kaks sentimeetrit madalamaga..võrreldes eelmisega:)

Elen Mitt said...

Enks, väga hea lugu - lahe ema sul ikka!:)