Thursday, July 24, 2008

beibejuttu e spordiklubistripp

Näib, et spordiklubideni on ka majanduslangus jõudnud. Või aimavad nad halba - PlanetSpordis on suvine pakkumine nii soodus, et astun sealt piinlikult sageli läbi. Eriti hästi läheb mul kaubaks tai-chi sugemetega BodyBalance'i nimeline liigutamine. Selle olen ka selgeks saanud, et trennis tuleb käia hommikuti, kuna siis on meeldivalt vähe inimesi (kolmapeäval oli vaid 3 õhtuse 30 vastu!) Kord külastasin klubi ka lõuna ajal - ummik! Tjah, ega poleks uskunud, et raatsin suve seinte vahel liigutades raisata - varem suhtusin ikka üleolekuga neisse, kes suvel klubisi väisavad..

Anne-Mai vedas täna mind MyFitnessisse stripaeroobikasse. Tuleb tunnistada, et võttis uskumatult läbi (viga oli ehk ka selles, et olin enne seda üritanud tunnikese rullida Daire-Veiko-Margusega, kes teevad seda minu jaoks üliinimlikus tempos). Riideid strippaeroobika ajal seljast küll heitma ei pidanud, aga sai selgeks, et postitants pole mingi ehhehhee hõõrutamine, vaid nõuab korralikku sitkust ja painduvust. Olen seni tantsulisematest aeroobikatest üritanud kaarega mööda käia, aga see stripioma oli vägalõbus!

Jään mõnuga ootama, millal järgmine spordiklubi oma turundusponnistuse teeb - mõelge midagi sama huvitavat välja ja võtke mind - ehk läheb õnneks ;-)

No comments: